„Sexting” între persoane de același sex cu Calvin Klein

„Sexting” între persoane de același sex cu Calvin Klein dragut27 dragut27

30 Iulie 2015, 12:48
1549 persoane au vazut acest articol inaintea ta
fii primul care apreciaza, Ce parere ai despre acesta stire?

;
 

Un ménage à trois ușor nu a ucis pe nimeni”

            În primăvară l-am avut pe Justin Bieber care se ținea de mâini în pantalonii săi arătând indispus iar acum că ne-a adus Calvin Klein „sexting”, ne întrebăm unde vor să ajungă de aici.

            Campania de toamnă a firmei de design a fost lansată cu o tematică de „sexting”, numită Mesaje Brute Povești Reale. Acestea conțin propoziții precum: „Felipe dorește acces la pozele private” și „un ménage à trois ușor nu a ucis pe nimeni” – mai exact ce este ușor într-o partidă de sex în trei?

            Nu este nevoie să spunem că dacă aceste conversații aveau loc pe Grindr sau Scruff ar fi mers într-o direcție ceva mai diferită.

            Unul dintre cele mai pozitive lucruri din aceste reclame este că înfățișează proeminent cupluri lesbi și gay. În plus, conversațiile lor de „sexting” nu par a fi prea „porcoase”, ceea ce este un fapt bine primit.

            Campania a fost descrisă de CK drept „un experiment social inovativ transformat în campanie de modă, vizualul procurând o narativă editorială despre cum o generație modernă abordează atracția sexuală într-o lume digitală.”

            Melissa Goldie este șefa biroului de marketing al brandului, iar ea explică: „Prin această campanie creăm o conexiune cu generațiile de azi, care sunt conduse de tehnologie, accentuând noul canal normal pentru întâlniri moderne.”

Link: http://www.gaytimes.co.uk/Interact/Blogs.aspx?articleid=15657&sectionid=785

 

;
 

Apreciaza

Comentarii

Aboneaza-te la newsletterul sectiunii News!


Daca ai descoperit o sectiune din site care nu se comporta cum trebuie sau ai o situatie care nu iti convine, aici e locul ideal pentru a ne lasa un mesaj. Incearca sa fi cat mai obiectiv si vom gasi impreuna o solutie.