Am hiv din 2007. Din cauza antiretroviralelor,masa abdominala a inceput sa creasca,si arat caraghios,mai ales ca sunt ...

Am hiv din 2007. Din cauza antiretroviralelor,masa abdominala a inceput sa creasca,si arat caraghios,mai ales ca sunt ...

Sfatul Medicului
13 Aprilie 2010, 02:01
1179 persoane au vazut intrebarea inaintea ta
Fii primul utilizator care considera util acest sfat, Ce parere ai despre acest sfat?

;
 
Am hiv din 2007. Din cauza antiretroviralelor,masa abdominala a inceput sa creasca,si arat caraghios,mai ales ca sunt suplu. In poza atasata nu se vede suficient de bine,insa burta este nefiresc de....burtoasa,in comparatie cu fizionomia. Ce pot face pentru a scapa de surplusul abdominal?  


Salut!

In primul rand trebuie sa aflam daca este un surplus de grasime. Ar trebui sa te palpeze un medic si sa faci si o echografie abdominala ca sa afli ce e inauntru. Poate se aduna niste lichid in burta sau poate creste vreun ganglion sau altceva; s-au slabit muschii din peretele abdominal si ai vreo hernie. E important de stiut daca surplusul a aparut brusc sau treptat. Nu cred ca are legatura cu antiviralele.
La nivel estetic nu mi se pare disproportionata burta ta. Daca e numai exces de grasime, probabil ca prin sport sau ceva masaj s-ar reduce. Trebuie sa vezi mai intai daca nu e ceva  patologic. Poti merge la medicul tau curant de la Boli infectioase sau la medicul de familie sa te palpeze.

Ai grija de tine si de sanatatea ta!

TotalDoc
 
;
 

Considera sfatul super util

Comentarii

Aboneaza-te la newsletterul sectiunii !


Daca ai descoperit o sectiune din site care nu se comporta cum trebuie sau ai o situatie care nu iti convine, aici e locul ideal pentru a ne lasa un mesaj. Incearca sa fi cat mai obiectiv si vom gasi impreuna o solutie.